Sprawdzenie wartości pompowtryskiwaczy

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 497
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

Re: Sprawdzenie wartości pompowtryskiwaczy

#11

Post autor: berater » 20 lis 2020, 17:23

Warto byłoby to "chyba" sprawdzić, tylko nie wiem jak. Mielibyśmy banalny wskaźnik trwania procesu. W Jeepie działało do bezbłędnie.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 581
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#12

Post autor: cinek » 20 lis 2020, 17:53

ja tam uważam ze to ma być tak zrobione aby nie utrudniać życia właścicielowi i w moim przypadku tak to działa - jak sprawny silnik to niema problemów

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 393
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#13

Post autor: Krzysztof » 20 lis 2020, 18:32

berater pisze:
20 lis 2020, 17:23
Warto byłoby to "chyba" sprawdzić, tylko nie wiem jak. Mielibyśmy banalny wskaźnik trwania procesu. W Jeepie działało do bezbłędnie.
Miałeś tak zrobione w rzepie ?

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 497
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#14

Post autor: berater » 20 lis 2020, 18:57

Nie ja, tylko znajomy z takim samym silnikiem z roku 2009. Mój z roku 2010, o dziwo wyszedł z fabryki bez tego wynalazku.
Oba silniki 3.0 CRD. A pomysł podrzucił kolega z forum Jeepa.

Przepraszam autora wątku za OT.
Oto moja była czarna perełka. Darzę ten samochód dużym sentymentem.
Niech wybaczą wszyscy posiadacze Turka. Tamten samochód miał duszę.
MJA_4523.jpg
MJA_4515.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 393
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#15

Post autor: Krzysztof » 20 lis 2020, 19:14

Już się kiedyś nim chwaliłeś, ja też mam takiego.
W porównaniu do T2 wypada słabo, ale jak do niego wsiadam, gęba uśmiecha się od ucha do ucha.

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 497
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#16

Post autor: berater » 20 lis 2020, 19:24

I chwalić nie przestanę.
Też masz S-Limited?
Widziałem się z nim kiedyś w serwisie i sam zapytałem co to za dioda.
Stąd wiem.
Ale wydaje się być to dość logiczne. A ponieważ wydaje się też banalne w wykonaniu, można spróbować.

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 497
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#17

Post autor: berater » 20 lis 2020, 19:30

Krzysztof pisze:
20 lis 2020, 19:14
W porównaniu do T2 wypada słabo, ale jak do niego wsiadam, gęba uśmiecha się od ucha do ucha.
Bo to jest samochód, który nie wzbudza letnich uczuć. Albo się go kocha, albo nienawidzi.
Przymierzałem się do kolejnej generacji, ale nie mogłem zaakceptować włoskiego silnika, w którym panewki potrafiły się obrócić po 100 kkm.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 393
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Skąd: Bieszczady
Samochód: Touareg 7P , 2013 , 3.0 TDI Bluemotion technology, 180 KW, CRCA

#18

Post autor: Krzysztof » 20 lis 2020, 19:40

berater pisze:
20 lis 2020, 19:24
I chwalić nie przestanę.
Też masz S-Limited?
Widziałem się z nim kiedyś w serwisie i sam zapytałem co to za dioda.
Stąd wiem.
Ale wydaje się być to dość logiczne. A ponieważ wydaje się też banalne w wykonaniu, można spróbować.
Tak S-Limited z 2010. Trochę się w błocie bawię. Zaraz nas zbanują :lol:.
W wykonaniu pewnie banalnie, na forum rzepa temat diody przy wypalaniu dpf poruszany ale nikt nic nie wie tylko widział u kolegi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 497
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#19

Post autor: berater » 20 lis 2020, 19:53

No popatrz.
Dwa JGC S-Limited z tego samego roku, z takim samym silnikiem.
Dwa T2 z tego samego roku, z takim samym silnikiem (CRCA).

Awatar użytkownika
berater
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 497
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#20

Post autor: berater » 21 lis 2020, 22:34

Dodatkowa informacja. Tym razem z forum forda. Cytuję dzisiejszy post:
Witam ford kuga 2009 . Troszeczke inne rozwązanie na sygnalizację wypalania dpf. Wyprowadzenie sygnału dla diody 12v z bezpiecznika 123 grzanie lusterek. Dzisiaj podczas jazdy dioda sygnalizowała wypalanie filtra. Czas ok 10 min.

Okazuje się, że we wszystkich samochodach z silnikami z grupy PSA, można ten patent zastosować. A co z VW?

ODPOWIEDZ